Service для сервиса
Корзина пуста
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРУ
 
Повернення чи обмін протягом 14 днів доступне для товарів що відповідають наступникм критеріям:
- товар не був у вжитку, не має слідів експлуатації
- товар не має пошкоджень, забруднень
- товар має повну комплектацію, оригінальне пакування не пошкоджене
- наявні чек (квитанція) про сплату та гарантійний талон
Для виконання повернення чи обміну товару необхідно виконати наступні кроки:
1. Звернутися до відділу продаж за телефоном +380 68 39 381 39 .
2. Повідомити менеджеру що необхідно зробити повернення чи обмін товару.
3. Надіслати за допомогою Viber / Telegram скрішнот або скан-копію чи фото чеку (квитанції про сплату) та гарантіного талону.
УВАГА ! Почтатковою датою відліку часу є дата вказана у шапці гарантійного талону.
4. Надіслати товар за допомогою компанії Нова Пошта, за реквізитами що надасть менеджер.
5. Надіслати повідомленням у Viber / Telegram номер експрес накладної для посилки що була відправлена з товаром та реквізити банківської картки для перерахування коштів у разі повернення товару.
УВАГА ! Всі витрати на логістичні, кур'єрські послуги, комісії банків та ін покладаються на покупця (клієнта) та не компенсуються продавцем (постачальником). Компенсації підлягає виключно вартість товару що була сплачена покупцем на користь продавця під час покупки товару.
Перерахування грошових коштів, або зворотнє надсилання обмінного товару виконується протягом 3 робочих днів з моменту отпримання товару.
У обміні або поверненні товару може бути відмовленно у випадку, якщо під час отримання посилки постачальником (продацем) буде виявлено, товар не задовольняє умовам вказаним вище.

У поверненні або обміні товару може бути відмовлено у випадках:
- товар не відповідає умовам зазначеним вище, а саме був у вжитку, має пошкодження чи забруднення.
- товар відноситься до категорії що не підлягає поверненню (обміну)
- товар не справний (для таких товарів виконується гарантійне обслуговування згідно умов)

Перелік категорій товарів які не підлягають поверненню (обміну):
- товари особистої гігієни, хімічні та лікарські засоби.
- розхідні матеріали (чорнила, тонер, мастило, чіпи, батарейки)
- товари що були у використанні та продавались як такі (можуть бути позначені Б/У, Б/В)
- комплектуючі використання яких потребує пайки, та модернізації покупцем (плати жорских дисків)
- мікросхеми, транзистори, запобіжники та інші електронні компоненти.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

1. Термін гарантії – це період часу, за тривалості якого продавець (та/або виробник) гарантує нормальне функціонування придбаного товару.
2. Дія гарантійного терміну (строку) не означає миттєву заміну товарів вказаних в переліку товарів, якщо інше не вказано в колонці «примітки».
3. Дія гарантійного терміну (строку) означає, що продавець (та/або виробник) у разі виникнення дефектів, або порушень у функціонуванні товару, що унеможливлюють нормальну його експлуатацію, зобов’язаний виконати дії, що до усунення цих дефектів, обраним на свій розсуд шляхом.
4. Термін гарантії починається з дати вказаної в шапці гарантійного талону. Кінець гарантійного терміну розраховується згідно календарного року з урахуванням днів у кожному місяці у календарі з дати початку дії цього гарантійного талону.
5. Шлях виконання гарантійних зобов’язань визначається продавцем (та/або виробником) і може полягати у наступному:
- проведення ремонтних робіт чи технічного обслуговування для відновлення повноцінного функціонуванню товару (для нових товарів);
- проведення ремонтних робіт чи технічного обслуговування, для відновлення функціоналу товару на момент продажу та оформлення гарантійного талону (для товарів що були у використанні, або товарів які продавались з попередньо заявленими обмеженими функціональними можливостями (якщо вказано у примітках);
- заміна товару на такий, що відповідає технічним характеристикам товару, заявленого в переліку товарів у разі неможливості усунення дефектів.
- компенсація у грошовій формі частини вартості або повної вартості товару у разі неможливості виконати заміну або відновлення заявленого товару.
6. Етапи проведення робіт за гарантійними зобов’язаннями:
- діагностика (визначається дефект та сторона відповідальності за нього)
- прийняття рішення, що до виконання гарантійних зобов’язань.
- повідомлення клієнта та виконання прийнятого рішення.
7. Термін (строк) виконання ремонтних робіт складає до 30 робочих днів з моменту отримання продавцем товару, у разі наявності комплектуючих чи запчастин необхідних для проведення робіт. Максимальний строк проведення робіт складає до 60 робочих днів, у разі відсутності комплектуючих чи запчастин необхідних для проведення робіт.
8. Гарантійні зобов'язання не розповсюджуються на: розхідні матеріали, чорнило, батарейки, акумулятори, пульти дистанційного керування, кабелі та перехідники, що є в комплекті товару, програмне забезпечення, мікросхеми, транзистори, запобіжники та інші електронні компоненти, вироби які потребують самостійної модернізації покупцем для використання.
9. У виконанні гарантійних зобов’язань може бути відмовлено у наступних випадках:
- сліди невідповідних температурних чи кліматичних умов зберігання та використання, використання для живлення струму, що не відповідає вказаним у специфікації товару;
- наявність в середині або на поверхні товару слідів рідин, паливно-мастильних матеріалів, продуктів харчування, відходів життєдіяльності тварин, слідів вогню або  пожежі, сторонніх предметів що могли нанести механічне або електричне пошкодження  (монети, цвяхи, шурупи та ін.), бруду та будь-яких інших предметів що не є частиною товару;
- відсутності пломбування, пошкодження пломби або наявність слідів її переклеювання,  стороннього втручання, зміни конфігурації товару, використання товару особою, що не має достатніх знань, навичок та кваліфікації для використання товару, використання товару не за призначенням.
- відсутності повного комплекту товару (окрім розхідних матеріалів);
- наявні сліди використання неякісних комплектуючих, розхідних матеріалів або використання нелегального програмного забезпечення;
- наявні грубі або тяжкі механічні пошкодження, такі як: вм’ятини, тріщини, сколи, оплавлення (якщо їх наявність не була відмічена в примітках під час оформлення гарантійного талону), що є ознакою необережного поводження з товаром;
-випадкове або навмисне розбиття, пошкодження чи знищення товару;
- у разі відсутності гарантійного талону або відмінностях у фактичних даних товару (тип, бренд, модель, серійний номер, комплектація) з вказаними у гарантійному талоні, заповнення прописом гарантійного талону, відсутності даних і підпису клієнта та/або підпису уповноваженої особи.
10. Купуючи товари що вказані у переліку товарів Ви автоматично підтверджуєте своє ознайомлення та згоду з умовами гарантійного обслуговування. Оформлюючи замовлення Ви надаєте згоду на збір та обробку персональних даних продавцем та передачу їх третіми особами, що співпрацюють з продавцем за для виконання вашого замовлення.
11. У разі виконання гарантійних обов’язків дистанційно, а саме пересилання товару поштою, або іншою кур’єрською, або логістичною службою, витрати на пересилання товару покладаються на клієнта (покупця)  та сплачуються ним у момент відправлення на гарантійне обслуговування, та у момент отримання товару після гарантійного обслуговування. Витрати на поштові, кур’єрські та логістичні послуги покупцеві (клієнту) продавцем не компенсуються.
12. Гарантійний талон не є фіскальним документом, не підтверджує факт придбання товару. Гарантійний талон є супровідним документом до товару, що зобов’язує продавця(виробника) та покупця дотримуватись вказаних у ньому умов.
13. Для приймання на гарантійне обслуговування необхідно виконати наступні дії:
1. Звернутися до відділу продаж за телефоном +380 68 39 381 39 .
2. Повідомити менеджеру про необхідність гарантійного обслуговування.
3. Надіслати за допомогою Viber / Telegram скрішнот або скан-копію чеку (квитанції про сплату) та гарантіного талону.
УВАГА ! Почтаковою датою відліку часу є дата вказана у шапці гарантійного талону.
4. Надіслати товар за допомогою компанії Нова Пошта, за реквізитами що надасть менеджер.
5. Надіслати повідомленням у Viber / Telegram номер експрес накладної для посилки що була відправлена з товаром.
 
Календарь
«  Июнь 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930